fbpx

Øk topplinjen med digitale salgsmøter

1

Bruker dere mye ressurser på fysiske salgsmøter?

Det er lett å doble eller triple antall salgsmøter om de gjøres digitalt, og reiseregningene kan reduseres tilsvarende.

2

Vil kundene helst ha fysiske møter?

Undersøkelser viser at 4 av 5 vil ha digitale møter, bare kvaliteten er god nok. Det er lettere å si ja til et digitalt møte, det koster også kunden mye mindre.

3

Blir digitale salgsmøter like bra som de fysiske?

Mange svarer nei på dette. Men med S-Room er både både selger og budskap i fokus under hele presentasjonen. De som bruker S-room svarer derfor ofte ja på dette spørsmålet.

«S-room er et fantastisk verktøy for salg. Jeg anbefaler S-room på det sterkeste, til alle bortsett fra mine konkurrenter!»


Eivind Bentsen

Lead Client Solutions Group, Dell Technologies

S-Room på 1 minutt:

Dekker hele salgsprosessen

Selg mer, enklere og bedre

Med S-room kan man raskere og bedre oppnå mer salg og samtidig redusere kostnadene betydelig.

Skreddersydde innsalgsmøter

Godt innsalg handler om godt førsteinntrykk og raskt vise at man forstår kundens behov. S-room er meget godt egnet for aktiv dialog på møtets premisser og temaer der og da.

Detaljerte salgssamtaler

Når noe skal diskuteres er det viktig på kunne presentere visuelt og oversiktlig. S-room lar deg presentere nesten som i et fysisk møte, med fokus på både deg og innholdet.

Interaktive presentasjoner

Overbevisende presentasjoner bygges med viktig god interaksjon. S-room legger opp til at kommunikasjonen er toveis og at man får svar på det man er opptatt av.